خیابان سپهبد قرنی؛ بهشت زورگیران
تاريخ : 23 / 11 / 1391برچسب:, | 10:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ضاربان با یک موتورسیکلت (پالس/پولسار) آبی‌رنگ از پشت سر به وی حمله کرده و ضمن وارد آوردن جراحاتی عمیق بر شقیقه و دست راست وی تلفن همراه او را سرقت کرده و متواری شدند.
به گزارش مشرق - اواخر هفته گذشته ساعت 20.30 دقیقه شب یکی از خبرنگاران  مشرق که قصد عزیمت از دفتر این خبرگزاری واقع در خیابان سپهبد قرنی به سمت منزل را داشت، توسط سه زور گیر مسلح از ناحیه سر و دست مجروح شد.

ضاربان با یک موتورسیکلت (پالس/پولسار) آبی‌رنگ از پشت سر به وی حمله کرده و ضمن وارد آوردن جراحاتی عمیق بر شقیقه و دست راست وی تلفن همراه او را سرقت کرده و متواری شدند. خبرنگار مذکور سپس با کمک همکارانش و به دلیل خونریزی شدید به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد. 


پیش از این نیز در تابستان سال جاری، یکی دیگر از خبرنگاران مشرق در همین خیابان مورد هجوم قرار گرفت که او نیز از ناحیه صورت مجروح شده و‌ به‌ناچار تلفن همراه خود را به زورگیران تسلیم کرد.

البته این آخرین مورد نبود و مدتی قبل از آن یکی دیگر از کارمندان مشرق، در مقابل بانک با حدود دو میلیون تومان وجه نقد با چاقو تهدید شد و نهایتاً مجبور به تسلیم پول‌ها به زورگیران شد.


به دنبال این حوادث، خبرنگاران مشرق اقدام به جمع‌آوری برخی اطلاعات میدانی از سارقان کردند که در نهایت مشخص شد از چند ماه قبل تا کنون تعداد زیادی زورگیری و کیف‌قاپی در مرکز شهر (فردوسی، سپهبد قرنی، سمیه، شهيد نجات‌اللهی و...) توسط یک پولسار یا پالس آبی‌رنگ رخ داده و به شدت باعث ناامنی این منطقه شده است.

 پزشکان بخش اورژانس نیز در بیمارستان های این ناحیه این موارد را تأیید کرده و اظهار داشتند که به‌صورت میانگین  هر هفته یک نفر به دلیل جراحت با چاقو و تهدید به مرگ به این مراکز مراجعه می‌کنند و در توضیح اتفاقات رخ داده از یک موتور سیکلت آبی‌رنگ نام می‌برند.

زورگیری و اخاذی در حومه شهر یا محله های خلوت، آن هم در نیمه‌های شب شاید برای پلیس قابل توجبه باشد اما وقوع این اتفاق آن هم به صورت مستمر در مرکز شهر که تا ساعت‌های پایانی شب همچنان شلوغ است، به هیچ وجه جایز نبوده و با شعار جدید نیروی انتظامی یعنی "تهران، شهر ایمنی و قانون"  مغایرت دارد.

از مال‌باختگانی که به این موارد برخورد کرده‌اند، تقاضا می‌شود که در بخش نظرات، اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار دهند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: